Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 December 2011

Saya punya satu Impian :)

AssalamualaikumWarahmatullahHiwabarotakuh To all muslim Reader yang Tercinta . Hari nie , saya nak berkongsi impian saya yang saya inginkan dari kecil lagi , Rumah di tepi pantai , Why ? sebab ayiz suke beach , Bunyi ombak yang indah , bunyi alunan angin yang mendayu-dayu, bunyi kanak2 riang bermain di gigi air , yay , amad best dan teramad best oke :') ! Yeahhh ! mungkin orang idamkan Banglo , idamkan kondo , tp saya suka benda yang relax , Sebab itulah diri saya Mohamad Ayzzudin yang korang kenal . :')

Heee best kan kalau apa yang dalam lukisan tu jadi milik ayiz ? hahaha ! Nak ada pasangan yang tercinta bersama dengan ayiz enjoy pemandangan Cptaan Allah yang indah nie . Ayiz x suke suasana bising , serabut n rapat2 >.< hahaha! My dream yang akan digapai one day nanty , Semua orang mesti ade idaman masing2 kan ???

Live Free , Live to Enjoy & Live To relax ! XoXo Ayiz ! :)

No comments:

Post a Comment